onsdag 21 december 2011

Allex 1 år

Idag fyller vårat lilla charmtroll 1 år! Min lilla bebis har blivit stor för snabbt!
Även fast de är stressiga jultider så var jag ju tvungen att göra en tårta ;) De är ju så kul!
Det blev en vintrig och lite julig tårta, jag tyckte att de passar, de är ju bara 3 dar kvar till jul! Förstår inte de än men.. de kanske kommer smygande lite julkänslor snart :)

liten och hög tårta

Allex tycker om att vara ute och åka pulka :)


Tårtan innehåller:
Ljusa bottnar, glasskräm, ahlgrensbilarfluff och chokladmousse.
Spacklad med chokladfrosting och täckt med marsipan och sp.
Dekorationer i hemmagjord sp

En bild på mitt lilla hjärta <3
Han tyckte om tårtan :)


Imorgon kommer bild på min första blixten mcQueen tårta. :)

Ha en trevlig kväll!

//Annika

Inga kommentarer: