lördag 25 februari 2012

Doptårta

Igår gjorde jag tre doptårtor,  men idag visar jag bara bilder på den ena som var till en liten gosse som döptes idag, det andra dopet äger rum imon så jag kan inte visa tårtorna än :)  Det är alltid lika kul att göra en doptårta! John-Ántes föräldrar gav min fria händer, jag har länge velat testa göra ett par converse skor och nu fick jag chansen ;) Här kommer bilder på resultatet:


Skorna och nallen

Från en annan vinkel

 Tårtan innehöll ljusa bottnar "lika delar", glasskräm, hallonsylt och grädde
spacklad med grädde och täckt med marsipan
dekorationer i sp


Ha en trevlig kväll!
Godnatt

//Annika

5 kommentarer:

Amna sa...

Vilka underverk du gör!
Super fina tårtor allihop! Är inte så förtjust i tårtor, men dina ser så goda ut så man får lust att smaka en bit :)

Lina sa...

Fin och god var den! :)

Annika sa...

tack! :)

Annika sa...

tack, de låter ju bra! :)

Annika sa...

tack, de låter ju bra! :)