måndag 2 januari 2012

25- och 1 års tårta

På Julafton fyllde min kära man 25 år :)
Yngsta sonen fyllde 1 år några dagar innan jul så jag tänkte att den övre tårtan får bli till honom, så fick jag testa modellera nalle puh och nasse.
Den första nalle puhn blev jag inte alls nöjd med men kände att jag inte hade tid att göra en ny. Men min lilla gosse har såå långa armar och når överallt, han fick tag i den och bet av halva huvudet ;)
Så då fick jag ändå chansen att göra en ny, och tur var väl de. Jag blev mycket nöjdare med den! :)



Nasse och nalle puh

Min älskling är tokig i lampor.
 Extraljus till bilen, pannlampor, ficklampor och annat som lyser ;)
Och mycket av hans lediga tid går åt till att sitta och spela på mobilen,
ett av de mest nötta spelet är angry birds :)

Tårtorna innehöll:
Ljusa bottnar, glasskräm och chokladmousse.
Spacklad med vitchokladfrosting.
täckt med marsipan och sp
Dekorarioner i sp


ha de bra!

//Annika

Inga kommentarer: