torsdag 9 februari 2012

Legotårta till Alvin

Jag frågade Alvin långt i förväg vad han önskar sig för tårta och svaret jag fick var: en sån som du gjorde till Sara och Sanna med rosa och lila blommor ;)
Men då bestämde jag tema istället.. Jag vill ju göra en barn tårta när jag får tillfälle :)
Alvin tycker om att bygga med lego så de blev en legotårta!


Legogubben

Tårtan innehöll: Ljusa bottnar, hallonmousse och dumlefluff.
Spacklad med grädde och täckt med marsipan och sp
dekorationer i sp

Det här bjöd Alvin till sina gäster :)

Ha en bra dag!

//Annika

6 kommentarer:

Sabina sa...

Hur har du gjort bokstäverna?

Annika sa...

Jag har bara skurit ut dem med en kniv :-) försökte få de jämt och tyckte att jag lyckades ganska bra ;-)

Marina sa...

Oj nu blev jag sugen på tårta ! :) jätte fin!

Hanna O sa...

Vi (jag o mina tre grabbar) sitter och beundrar dina tårtor..."Hon är verkligen duktig", "fuskigt att han fick angry birds". De vill att jag ska göra liknande men än så länge är rulltårtor lagom nivå för mig=) Kan de levereras till Luleå?=)

Annika sa...

Tack!:) Jag fraktade faktiskt tårtan med angry birds till kuttis.. men jag kanske inte skulle frakta en färdig våningstårta igen ;)

Anonym sa...

Har kollat igenom din blogg och är IMPONERAD!!!! Jag får knappt ihop en vanlig gräddtårta...det är alltid ångest innan. Å sen smakar den sådär! Nästa gång vi firar nåt stort så får du leverera till Pajala:)
Victoria