lördag 4 februari 2012

Jakt tårta

Här kommer bilder på en tårta som jag har gjort idag. När jag bara hade dekoreringen kvar så kom min gosse och hann nappa åt sig gubben, men som tur var så fick den inga skador förutom en liten grop i ena benet.. Han är såå snabb min lilla vän, för ett tag sen bet han av huvudet på nalle puhn som jag hade gjort ;) Skulle kanske va på tiden att fixa ett eget tårtrum så att jag får vara ifred :)

Det ska föreställa en man som jagar ripor :)

Två söta ripor, i väntan på att bli skjutna ;)

Jägaren

Tårtan innehöll: ljusa bottnar, glasskräm och chokladmousse
Spacklad med grädde
Täckt med marsipan och sp
Dekorationer i sp (bruna sp är med chokladsmak)


Grattis Roger på födelsedagen!

Ha en trevlig helg! (av de som är kvar) ;)

//Annika

1 kommentar:

Sonja sa...

tack för kommentaren :)

och kan inte säga mer än detsamma, du gör jätte fina tårtor :) kan inte förstå hur man kan göra de så bra :)